Bokszkiállás
Egy bokszszemélyzet átlagosan 50-60 kerékcsere gyakorlatot végez el minden hétvégén. Ezeket a csapatok minden alkalommal videóra veszik, majd visszanézik, és elemzik, hol tudnának még gyorsabbak lenni. A tavalyi évben már láthattuk a kitartó gyakorlás eredményét, hiszen a csapatok már 2-3 mp alatt is képesek lecserélni a kerekeket.
A kerékcsere időtartamának kiszámítására két módszer létezik: az egyik a kerékállás idő, amely azt mutatja meg, hogy az autó mennyi ideig áll egy helyben a bokszban. A másik az az idő, amit az autó a bokszbejárat és a kijárat között összesen eltölt.
A sárga vonalakon, amelyeket a versenyzők követnek, mikor beállnak a garázsuk elé, jelek vannak, amik jelzik a szerelőknek hova kell állniuk. A kerékcsere szimulációk során a versenyzők is gyakorolhatnak. Nem csak azt, hogy hogyan állítsák meg autójukat úgy, hogy az első tengely pont a fluoreszkáló kesztyűs szerelő előtt legyen, hanem például a rajtot is. A rajtgyakorlat azért is jó, mert felgumizzák a kerékcsere helyét, hogy jobban lehessen kigyorsítani onnan.
Az autó mind a négy sarkában három szerelő dolgozik. Az egyik a légkulcsot kezeli, a másik elveszi a használt abroncsot, a harmadik pedig a helyére teszi a frisset. Mindegyik csapatnál elérhető közelségben a szerelő mögött van pót légkulcs és kerékanya. A jobb hátsó gumin dolgozó szerelő mögött áll egy szerelő egy motorindítóval, arra az esetre, ha valaki lefulladna. Egy újabb szerelő az első szárny cserénél hasznos. Két szerelő pedig a bukócsőnél tartja az autót, hogy az stabilabb legyen, míg a többiek dolgoznak rajta.
A versenyek alatt néha hallani, hogy a mérnökök kérdezgetik a pilótákat az autó egyensúlyáról. Ez azért van, mert mikor bemegy a bokszba, változtatni tudnak rajta. Két szerelő startra kész, hogy beállítsa az első szárnyat, pontosabban az első fékszárny dőlésszögét, ha szükséges. Ezzel változtatni tudják az első tapadást és a stabilitást. Némelyik csapat újításként elektronikus lámpát használ a versenyzők kiengedésére a nyalókás ember helyett. Illetve rajtuk kívül még van két szerelő, akik az emelőket kezelik.